Failure

Dagen i matväg har gått bra, jag har haft en bra balans. Fram tills nu ikväll. Dumma rösten i mitt huvud övertygade mig om att "Det är ju söndag idag, imorgon är det en ny vecka, sista onyttiga dagen" och så vidare. Jag tröck en falafeltallrik, lite pizza och inte nog med det köpte jag mig en påse med naturgodis också. Jag har bulimi fast jag inte spyr upp allt jag hetsar efteråt.

Nu måste jag blicka framåt. Ny vecka, nya möjligheter. Veckans mål är att ha en bra matvecka och dessutom försöka få ihop mycket pengar. Känner mig så fri när jag kan köpa vad jag vill. Nu ska jag göra en rengöring av ansiktet och slå på en film. 

XX

Bara kolla på den här magen och njut. One day.

Everything you need

Nu är jag här igen, halv 10 in ze mornin och riktigt motiverad. Jag ska laga brunch strax, bestående av bananpannkaka, lågkalori sylt och chai te. Dagen ska spenderas hos min efterlängtade mor, brukar sällan gå fel med maten när jag är hemma. 

Ska försöka införskaffa pengar bara, så jag kan köpa mig ett par riktigt läckra nike skor och därefter påbörja träningen. Min vän har nämligen också börjat tränat, just precis, vill ju inte vara sämre än någon annan.

XX

051013

I'm back, förhoppningsvis för att stanna this time. Min kropp är katastrofal atm: mina lår är fläskiga, finns inte ens ett litet mellanrum, mina love handles skulle lätt kunna fylla två vuxna händer och min mage går det inte att finna ord för. Anledningen till detta är att jag levt på skräpmat och sjukt mycket godis de senaste månaderna, sedan flytten till this town har det bara gått utför i matväg.

Jag vill verkligen göra en förändring, jag mår så kasst av det här. Jag vill köpa ett gymkort, träningsskor från Nike och börja äta rent och nyttigt. Det är faktiskt precis vad jag ska göra. Med start nu, precis i detta ögonblick. Ni som läser detta (typ 0 st?), följ med på min resa, I will need it. Första steget är att knäppa kort på min fläskiga kropp så att alla får se hur äcklig jag är.

XX
RSS 2.0