Eoslsldbb

Jävla skit. Seriöst. Fittanna lyssnar bara på sin pundiga kille och jag sa till henne idag att jag inte tänker anpassa mig längre. Min mammas stora idiot till kille sa till matte att han aldrig
mer får sova här in his face. Deras krav är att vi flyttar in någonstans idag nu nu nu fast varken jag eller matte har pengar och jag kommer vara tvungen att ta ett smslån för att få pengar till detta. Sara och jag pratar inte mer heller.. De känns done på den fronten också. 
stora jävla idioter runt om som jag bara vill radera ur mitt liv och aldrig ha något att göra med. Ligger och gråter i min säng och känner mig allmänt äckligt ångerfull, vet inte hur jag ska hantera det här. :((((

I'm back.

Nu är jag här igen, en av mina alla bloggar jag har.
Jag är taggad på livet, på hösten, på alla höstkläder, på att få det bra mellan mig och min kärlek, mina kompisar, min familj, på att spara pengar, på att resa och framför allt på att få en snygg kropp.
Jag kommer bli mer aktiv på mina bloggar, vet inte vilken av alla jag ska skriva i tho.

Imorgon är det lön. Jag ska vara så ekonomisk, bara spendera pengarna jag har över på fina plagg, inte lika mycket mat snacks och skit, det får någon annan betala (F). 
RSS 2.0