Are you lonesome tonight

Så, de senaste veckorna har varit katastrofala. Min älskade fina mormor har hastigt gått bort och idag var det begravning. Då kom jag att tänka på att jag skrev för Gunnar här i bloggen sist så det är klart älskade mormor ska få ett inlägg också.
<3
 
Jag minns alla husvagnssemstrar, tripparna till Jädraås, leksands sommarland, jag minns hur mysigt du stoppade om mig varje gång jag sov hos dig, jag minns när vi spelade bingolotto, när du och gunnar ville ha massage med den där bilen och klotet, jag minns Albert och Herbert hemma hos dig, hur du alltid lagade sån smakfull vällagad mat, din inlevelse när du läste böcker för mig och Amie, du tog hand om oss så bra. Du tog hand om alla runt om dig så jäkla bra.
om jag kunde få hälften av din kämparglöd och styrka så vore jag glad. Du ska veta att du är en stor förebild och jag är så tacksam för att du gav mig mamma. Idag när jag såg dig var du dig inte lik, jag minns den mormorn som aldrig satt still, du var igång jämt och var alltid nära till ett skratt (eller en bestämd kommentar) haha åh mormor... All kärlek du gett oss. Det kommer bli tomt här på jorden utan dig men jag vet att vi kommer ses igen. tusen tusen tack för allt! Jag ska göra dig stolt. Hoppas du har det bra med Gunnar lilla mormor Ronja Doris och alla andra du älskar där uppe. 
jag älskar dig
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0