Tuesday Evening

Wok innehållande ett nudelpaket och wokade rotfrukter
2 hembakta små frallor med smör och ost

--

Jag är relativt nöjd med dagens matintag, dock har jag lite ångest över frallorna, men det är betydligt bättre än vad jag vanligtvis brukar äta.
Nu väntar några avsnitt av One Tree Hill, därefter sovdags (som min mamma så fint brukar kalla det). Jag är förväntansfull inför morgondagen trots att det inte händer någonting speciellt, först och främst skola och förhoppningsvis så klämmer jag in en soltid innan jag beger mig hemåt. Be strong girls


Kommentarer
Alice

Sv: Pendlar just nu mellan 65-66 kg!

2012-01-17 @ 23:01:22
URL: http://liddell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0